Форум Богодухова

ДПІ інформує

Міністерство доходів і зборів України вперше у форматі відеоселектору провело загальноукраїнське засідання Громадських рад.

Відкриваючи зустріч, Міністр доходів і зборів України Олександр Клименко підкреслив, що основним пріоритетом роботи відомства є – спрощення податкових і митних процедур та покращення обслуговування платників. «Саме на це спрямовані сьогодні зусилля Міністерства. Пріоритети у роботі Міністерства: вдосконалення податкових і митних сервісів, в першу чергу, електронних; створення комфортних умов для ведення бізнесу, активізації міжнародної торгівлі; сприяння залученню інвесторів до кожного регіону», - зауважив Олександр Клименко. Зокрема, однією з функцій презентованого нещодавно Моніторингового центру Міндоходів є внутрішній контроль за якістю обслуговування платників у сервісних центрах та на митних постах. Але не менш ефективним методом покращення роботи відомства, за словами Міністра, є зворотний зв’язок з громадськістю. Також учасники засідання погодилися з пропозицією Олександра Клименка розглянути варіант перенесення процедури визначення митної вартості на етап пост-аудиту, але з підвищенням рівня відповідальності для брокерів та суб’єктів ЗЕД. Представники громадськості підтримали плани Міністерства щодо подальшої автоматизації усіх процесів на митниці. Водночас вони звернули увагу на необхідність вирішення проблем із затримкою вантажів у Одеському порту, де зараз в якості пілотного проекту використовуються скануючі системи та GPS-замки. Зі свого боку Олександр Клименко підкреслив, що ці інструменти вже довели свою ефективність, і Міністерство не має наміру відмовлятися від них. Разом з тим, ті виконавці, що дискредитують саму ідею автоматизації митниці, не уникнуть відповідальності. В ході відеоконференції члени Громадських Рад при ГУ Міндоходів областей України мали можливість задати питання Міністру доходів і зборів України Олександру Клименку. Більшість питань стосувалося євроінтеграції, стратегічного розвитку держави, поліпшення бізнес-клімату в Україні, сприяння інвестиційної діяльності, трансфертного ціноутворення та інших питань. Під час відповідей Олександр Клименко зробив акцент на постійних змінах, які направлені на спрощення при адмініструванні податків. Так, з початку року до Центрів обслуговування платників в Україні звернулося 20 мільйонів платників податків, і кожен раз у комфортних умовах їм було надано кваліфіковане сервісне обслуговування – без черг та зайвої втрати часу. За словами Міністра, також постійно збільшується кількість користувачів електронними сервісами Міністерства доходів і зборів України. Представники громадськості відзначили важливість такого діалогу із Міністерством та запропонували зробити практику проведення загальноукраїнських засідань громадських рад у форматі відеоселектору постійною.