Купівля товарів через Інтернет - це сучасно, зручно, не виходячи з дому чи-то офісу можна придбати будь-яку корисну річ: техніку, одяг, дитячі іграшки...
Проте в такій «зручності» існує окреме і важливе «але»! Як засвідчить практика, купуючи товар у Інтернет-комерсантів, споживачі досить часто потерпають від неналежної якості придбаної продукції. Не маючи на руках розрахункового документа, споживач не може довести коли і у кого придбано неякісний товар, звернутися до суду із заявою про порушення його прав. Саме цю законодавчу прогалину сповна використовують постачальники неякісних, контрафактних та контрабандних товарів. В Богодухівській ОДПІ констатують, що продаючи товар через Інтернет, підприємці зобов’язані надавати фіскальний чек покупцю. При цьому суб'єкти господарювання при продажі товарів у мережі Інтернет, повинні застосовувати РРО та видавати покупцю розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції. Ця законодавча вимога стосується і фізичних осіб - підприємців платників єдиного податку 2 та 3 груп (починаючи із визначеного Кодексом для кожної групи терміну). Раніше електронна Інтернет – комерція звільнялася від обов’язкової видачі розрахункових документів. Відтепер Законом України №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» внесено зміни до Податкового кодексу та Закону України від 6 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». Прийняті зміни вдосконалюють механізм застосування РРО та запобігають можливим порушенням з боку суб’єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки за товари (послуги).